הרפרטורי הראשון בעברית יוצא לדרך בשבוע הבא

הנה זה בא – הרפרטורי הראשון בעברית יוצא לדרך ביום ב’ 23 לאפריל!

יש לכם כבר תוכנת סינופסיס של אופנרפ?  אתם מקבלים שידרוג חינם עם תוספת של שני רפרטוריס, ספרי מטריה מדיקה נוספים, שיפור במראה, ממשק בעברית, וכן שיפורי תוכנה פנימיים.

מה היתרונות של תוכנת “סינופסיס”?

אני עבדתי קודם עם תוכנות אחרות אבל כיום אני עובדת אך ורק עם הסינופסיס.  להלן חלק מהסיבות:

הסיבה הבולטת ביותר – הסינופסיס כולל גירסה אמינה, ברורה ויעילה לשימוש של הרפרטורי של בונינגהאוזן.  עם רפרטוריס אחרים נקלעתי יותר מדי פעמים ברובריקות לא ברורות, שמקורן לא ברור (פרווינג לפי איזה כללים? כללי הנמן? חלומות? מדיטציות?)  עבודה עם שיטת בונינגהאוזן נתנה לי הרבה יותר ודאות ברפרטוריזציה של מקרים, ותוכנה זאת איפשרה לי לאמץ ולהשתמש בשיטה זו בצורה מהירה ויעילה.

בנוסף, אני אישית אוהבת את הפורמט והמראה של הרפרטורי והדפדפנים.  תוכנת הסינופסיס מאפשרת לי לעבור בקלות בספרות בדפדפן מטריות מדיקה.   בגלל העבודה עם בונינגהאוזן, אני עובדת הרבה עם פרווינגס של הנמן בדפדפן מטריה מדיקה – תוכנה זו מאפשרת למצוא מיד את מה שאני מחפשת, גם ע”י פתיחת הדפדפן, גם ע”י לחיצת כפתור ישר מטבלאות הרפרטוריזציה.

תוכנת סינופסיס כוללת גם את הרפרטורי של קנט.  הלימודים הראשונים שלי היו מבוססים על רפרטורי זה ועל הסינתסיס.  קיום רפרטורי של קנט בתוכנה נותן לי אפשרות להשוות ולבדוק מידע שרכשתי קודם.

אלה רק חלק מהיתרונות של תוכנת הסינופסיס.  בבלוג זה אני אוסיף קליפים ומאמרים בנושא יישום שיטת בונינגהאוזן כדי להבהיר יותר את הנושא.

  תרצו לקנות?  לדעתי כדאי.

מחיר הסינופסיס של חברת אופנרפ לא התייקר בשנתיים האחרונות, ונשאר על $799.

מחיר תוספת של הרפרטורי של בונינגהאוזן בעברית למי שכבר יש לו תוכנת סינופסיס – $150.  (כאמור לעיל, אפשרות ממשק בעברית ניתנת חינם עם השידרוג)

מחיר מיוחד לסטודנטים – צרו קשר לפרטים נוספים.

לפרטים על רכישת התוכנה בעברית, שניתן לבצע אך ורק דרכי בשלב זה, נא ליצור קשר איתי במייל: vera@homeopathyonline.org

One response to “הרפרטורי הראשון בעברית יוצא לדרך בשבוע הבא

  1. Pingback: הרפרטורי הראשון בעברית יוצא לדרך בשבוע הבא | HomoeopathyInfo

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.